rawrr
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF TWITTER FACEBOOK BLOGSKIN +FOLLOW
Owner


안영하세요 ! you have entered the memories land. Do navigate around and leave your messages in my cbox. Thank you. 안영 !


Tagboard

[[PUT YOUR CBOX HERE]] :)

Family


[[CHANGE TO YOUR FOLLOWER WIDGET]]

Wishlist !!

wish1
wish2
wish3
wish4

D' Credits
long time ago :)
Friday 29 March 2013 • 05:05 • 0 comments
assalaimuaikum :)
doing nothing. kepuasan yang teramat :/ homework berlambak lagi tapi ? hahaha addmath buat aku migrain  --' matilah aku kalu mama tnya result aku nnti. aiyaa , cam gini ke nak spm ? :/ before exam kitaorang teramat lah bz. dengan hari asrama terbukanya, saringan pemilihan atletnya and bla bla bla, dah la sume form5 yg hndle. dh jadi budaya kat sini. takpe takpe . pengalaman , kalu kita tak buat kita tak rasa kan ? bnda mcm nie yng pntng utk dijadikan bekalan untuk menuju ke universiti nanti. cewah :D . haha , letih ? tipulah kalu tak. takpe yg pntng enjoyy . haha . hari asrama kitaorang berjalan dengan lancar. berterabur lah ckit. tapi tetap meriah. form5 memikul tnggungjawab yg sngt besar, kitaorang kena jag buooth matapelajaran masing2. memang sibuk tahap gila, tp kitaorang dpt menjalankannya dgn lancar. tanniah zeulous :)
saringan pemilan atlet pun meriah juga, tp aku tak masuk pun . aku atlet ? hahahaha. dlm mimpi pun belum pasti. main bola pun kaku. dasar kaki bangku :P here some pictures ,enjoy :)
fivers tmm 2013 :) yang kiut miut tu aku . wekk :P



gelap ckit gambar nie :*

amboi amboi happynya :D

eh ? tak tahu :P


with our teacher . cikgu sni :)
peah comeii :)
\
sir bob so comell :)
 ok ithink that it for this time .
sekian~~